Life in America! - Reisverslag uit Lake Odessa, Verenigde Staten van Salomea Souissa - WaarBenJij.nu Life in America! - Reisverslag uit Lake Odessa, Verenigde Staten van Salomea Souissa - WaarBenJij.nu

Life in America!

Blijf op de hoogte en volg Salomea

23 November 2013 | Verenigde Staten, Lake Odessa

Lieve allemaal,

Het is alweer superlang geleden dat ik heb geschreven! Sorry daarvoor!!;)
Binnen een maand is natuurlijk weer veel gebeurd! Zal beginnen waar ik geëindigd ben haha..
Powderpuff - eerst gingen we met het hele team en de coaches bij iemand thuis eten en voorbereiden! Het thema van de seniors was camo.. Dus iedereen was in donkergroen bruine kleuren, gezichten werden geschminkt, haren werden getoupeerd allemaal om de juniors onder de indruk te maken! De wedstrijd hadden we natuurlijk gewonnen zoals alle seniors al voorspeld hadden, met 18-13! Wel met een bloedlip en een gekneusde vinger rijker.. Maar dat is american football haha!
Halloween heb ik hier ook gevierd, en natuurlijk gingen we trick or treaten. Ik was verkleed als nerd en met een paar vriendinnen gingen we langs de deuren voor snoep!;) Aan het einde van de avond waren onze tassen goed gevuld met snoep haha

De musical is ook alweer voorbij! Na 2 maanden hard geoefend te hebben met veel lange dagen van 6 uur of langer rehearsal, was het dan eindelijk zover op 13 t/m 17 november gaven we 6 shows! Zelf was ik vooral erg zenuwachtig voor de allereerste show voor de school, en daarna werd het steeds iets minder haha! Afgelopen zondag hadden we een show om 3 uur gepland, maar toen we op school aankwamen kregen we te horen dat de show verplaatst was naar 7 uur omdat er een tornado watch was! Ik had geen idee wat ik moest verwachten en dacht dat er een tornado in de buurt was! Maar gelukkig was dat niet het geval, en was het alleen een waarschuwing dat er een kans is dat een tornado zou ontstaan! Het waaide en regende wel erg hard, en toen ik op de bank zat zag ik opeens een trampoline mijn kant op vliegen! Gelukkig ging die niet door het raam heen waar ik zat maar vloog het over het huis!! De regen en harde wind was maar voor korte duur en savonds gaven we dan ons laatste optreden! De show is gefilmd en ook zijn er filmpjes backstage gemaakt, dus mam pap binnenkort krijgen jullie de film!;)
Nu ben ik vooral bezig met basketbal, voor het eerst dat ik het speel maar ik vind het erg leuk! Ik zit in het junior varsity team en morgen hebben we een scrimmage! Spannend!! Ik ken nog niet echt alle regels dus ben er een beetje bang voor! Maar hoop dat het goed komt!
Vandaag waren dan de allereerste examens van het 1e trimester! De 1e 3 vakken hadden we vandaag en maandag hebben we de laatste 2! Examens waren erg makkelijk vooral omdat het weer multiple choice was! Genetics sluit ik af met een A- en algebra 2 en chemistry met een A! Mam pap maak je geen zorgen!!

Dit is het wel weer voor nu haha

Liefs!!

  • 23 November 2013 - 14:35

    Nelly Wunderink:

    Hallo Salomea,

    We vinden het fijn, dat je het naar je zin hebt in Amerika.
    Het is hier trouwens wel stil , zonder jou.
    De tijd zal voor jou snel voorbij gaan en we hopen , dat je er nog goed van gaat genieten.
    Leuk gastgezin en een fijne school?
    Liefs van OPa en Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Salomea

Actief sinds 18 April 2013
Verslag gelezen: 725
Totaal aantal bezoekers 20633

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2013 - 14 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: