School - Cedar Point - powder puff - Reisverslag uit Lake Odessa, Verenigde Staten van Salomea Souissa - WaarBenJij.nu School - Cedar Point - powder puff - Reisverslag uit Lake Odessa, Verenigde Staten van Salomea Souissa - WaarBenJij.nu

School - Cedar Point - powder puff

Blijf op de hoogte en volg Salomea

26 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Lake Odessa

Lieve allemaal,

Krijg een steeds drukker leventje hier haha.. Mijn dag ziet er meestal zo uit: eerst van 7.30 tot 2.35 naar school, dan musical rehearsal van 3 tot 5.30 ongeveer en dan powder puff practice van 6 tot 7.30! Lekker druk dus!!;)
Jaja voor diegene die het nog niet wisten ik speel in de musical footloose, en ik zit in het koor! De performances zijn al bijna, 5 optredens die als ik het goed heb 14 november al starten!
En voor diegene die powder puff niet kennen, het is een american footballgame voor meisjes! Dit doen ze meestal aan het einde van het footballseizoen, en dan de juniors tegen de seniors! En ik zit bij de seniors!! Elke avond trainen terwijl het hier nu al rond het vriespunt is... En SNEEUWT!!! Maar we moeten hard trainen want maandag is de wedstrijd! Spannend!!!

Afgelopen weekend zouden we naar Cedar Point gaan en naar een waterpark in Ohio met onze area representive en andere Exchange students in de buurt. Maar vanwege het slechte weer werd er een kleine verandering in gebracht eerst zou ik op vrijdag een footloose festival (om geld op te halen), een lock-in van mijn youth group hebben, en dan de volgende ochtend naar Ohio gaan. Maar uiteindelijk gingen Marije en ik op donderdagavond naar onze area representive om daar te logeren zodat we de volgende ochtend vroeg konden vertrekken. Dus lekker geen school gehad op vrijdag:) Cedar Point is een pretpark en omdat het bijna Halloween was, was het net zoiets als Walibi fright night maar dan met veel engere leukere achtbanen! We bleven in het park tot 12 uur snachts! Zaterdag hadden we een lekker rustig dagje en gingen we naar het waterpark haha! Superleuk weekend gehad met z'n allen! Op zondag heb ik niet zo heel veel gedaan, alleen een cadeautje gekocht voor m'n gastmoeder omdat haar verjaardag zaterdag is! En zaterdag ga ik hopelijk een lekker Nederlands appeltaartje maken! Hopen dat het goed komt!!;) En vandaag is alweer de laatste wedstrijd van de vikings footballteam!! Straks lekker met -3 graden ze aanmoedigen! Dat wordt genieten haha!

Liefs!

  • 10 November 2013 - 13:27

    Silvia Tuparia:

    Lieve Salo,
    Wat fijn te lezen dat het goed met je gaat en dat je je zo vermaakt!

    Liefs uit delfzijl van ome leo en tante sil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Salomea

Actief sinds 18 April 2013
Verslag gelezen: 591
Totaal aantal bezoekers 20649

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2013 - 14 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: