Spirit week and homecoming! - Reisverslag uit Lake Odessa, Verenigde Staten van Salomea Souissa - WaarBenJij.nu Spirit week and homecoming! - Reisverslag uit Lake Odessa, Verenigde Staten van Salomea Souissa - WaarBenJij.nu

Spirit week and homecoming!

Blijf op de hoogte en volg Salomea

07 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Lake Odessa

Lieve allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets heb geplaatst... Maar het gaat ook niet zo makkelijk haha! Geen wifi thuis en op school kan ik niet op mijn blog:( Dus nu maar eerst schrijven in mijn notities en dan als ik eindelijk ergens wifi heb, het gaan plaatsen haha;)

Weet niet meer precies waar ik gebleven ben, dus schrijf maar alleen over deze week waar aardig veel dingen gebeurd zijn en vanavond nog wat gaat gebeuren haha...
Spirit week it is! Week van de homecoming game en dance! Iedereen had het er al een aantal weken over dus ik was erg benieuwd! In de spirit week laat je al je schoolspirit zien, en tussen alle jaren freshmans, sophomores, juniors en seniors wordt een soort van wedstrijd gehouden welk jaar het meeste school spirit heeft! Elke dag was er een thema waarin je verkleed moest gaan en dan werd je geteld per jaar. De thema's waren:
Maandag: ugly sweater day
Dinsdag: nerd day
Woensdag(verschilde per jaar): hunger games
Donderdag(verschilde ook per jaar): native americans
Vrijdag: Lakewood day
Heel veel gingen heel leuk verkleed naar school en het zag er echt superleuk uit! Op vrijdag hadden we verkorte lessen omdat na school de pep-ensemble zou zijn! Hier waren allemaal wedstrijden tussen de jaren weer! Waaronder een danswedstrijd, eetwedstrijd, stoelendans(waarbij 2 mensen aan elkaar vastgebonden zaten met hun benen dus heel veel vielen), leraren werden met ducktape aan palen geplakt, en nog veel meer! Was echt superleuk en grappig om te zien! 'S avonds was dan de homecoming game! Maar eerst hadden alle jaren een float gemaakt met daarbij een soort toneelstuk, ook dat was grappig om te zien haha! Daarna ging de game van start die we natuurlijk weer is hadden verloren... Tijdens de rust werden de genomineerden voor homecoming king and queen nog een keer voorgesteld aan het publiek en na de wedstrijd werd de homecoming king and queen gekroond! De meisjes hadden echt supermooie jurken! En sommige jongens uit het football team zaten gewoon in hun outfit haha! Echt mooi om te zien! Ook werd bekend welk jaar het meeste school spirit heeft, en natuurlijk waren dat de seniors haha!
En zaterdag was dan de homecoming dance! We gingen ons eerst thuis klaarmaken en daarna lekker uiteten! En savonds was dan de dance!!