Nog 2 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Salomea Souissa - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Salomea Souissa - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes slapen...

Blijf op de hoogte en volg Salomea

26 Augustus 2013 | Nederland, Amsterdam

Hello people!

Het is nu dan echt bijna zover, nog maar 2 nachtjes slapen... SPANNEND!!! Met de dag wordt ik zenuwachtiger, maar kijk ik er natuurlijk ook meer naar uit! ;)

Zelf kom ik net terug van de Molukken waar ik 3 weken gezeten heb. Het was mijn 1e keer dat ik daar heen ging, en dus de familie van mij daar voor het eerst zou ontmoeten, het was dus een hele onderneming met vele indrukken. En een tijd om niet te vergeten! Het is echt supermooi daar!!

Afgelopen zaterdag kwam ik dan weer terug, en de dag daarna was meteen mijn American Party. Dus veel stressen, maar al met al zeker geslaagd! Mijn hele familie heeft meegeholpen waardoor ik ze heel dankbaar ben! De 1 zorgde voor de hapjes en drankjes, andere voor de tent, muziek etc. En omdat het een American Party was nam iedereen zelf ook nog wat mee, er was dus meer dan genoeg :)

Zelf had ik nog een beetje last van de jetlag, maar dat mocht de pret natuurlijk niet bederven. Die dag kwam de familie allemaal rond half 2/2 uur, en vrienden kwamen vanaf 8 uur er ook nog bij. Lekker proppen in huis en in de tuin. Maar ik heb echt een superavond gehad, bedankt daarvoor iedereen!

Van de meesten nu dan ook afscheid genomen, best een raar idee dat ik ze pas weer over een jaar zie.. Ga iedereen echt superveel missen! :( Maar het is het zeker waard, nu snel laatste inkopen doen voor Amerika, koffer inpakken en dan ben ik er klaar voor! Woensdag om 7.15 uur zit ik in het vliegtuig naar AMERIKA! I'm excited!

Ik zal een paar foto's van de American Party hier opzetten, en de rest zet ik op fb!;)

Liefs,
Salomea

  • 26 Augustus 2013 - 09:49

    Bung Sergio, Usi Sjarai & Elayah:

    Lieve Salomea,
    Wij gaan je ook super veel missen! Je zal bijv er niet bij zijn op de 1e bday van Elayah, maar wij zijn super trots op jou!
    Net terug van de Molukken en woensdag vertrek je weer naar the USA!
    Het was cker een geslaagd feestje gister!
    We houden contact via je blogggg, FB, Skype, app, rooksignalen... Alles waar we mee kunnen communiceren!
    Heel veel plezier iig!!!
    Dikke kus,
    b.Sergio, u.Sjarai & Elayah

  • 27 Augustus 2013 - 05:12

    Marije:

    SALO IK ZIE JE OVER 3 DAGEN ! CAN'T WAIT !
    Succes met je koffer inpakken het is zo'n drama echt waaaar .
    maaarrr goede vlucht en ik zie je snel !
    Liefs xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Salomea

Actief sinds 18 April 2013
Verslag gelezen: 655
Totaal aantal bezoekers 20638

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2013 - 14 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: