My first days at Woodland! - Reisverslag uit Lake Odessa, Verenigde Staten van Salomea Souissa - WaarBenJij.nu My first days at Woodland! - Reisverslag uit Lake Odessa, Verenigde Staten van Salomea Souissa - WaarBenJij.nu

My first days at Woodland!

Blijf op de hoogte en volg Salomea

31 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Lake Odessa

Hi!
Afgelopen woensdag was het dan eindelijk zover, om half 4 ging mijn wekker en moesten we ons snel klaar maken! Rond 4 uur gingen we dan mijn spullen inladen, en toen stonden in de speeltuin voor mijn huis allemaal vrienden! Ze hadden allemaal heel lief een nachtje doorgehaald om me uittezwaaien! Love them!!
Rond 6 uur kwamen we dan aan op Schiphol mijn ouders broer en beste vriendin! En natuurlijk stond Schiphol ook weer vol met mijn lieve familie! Daar waren ook nog 4 anderen die naar Amerika en samen met hun ben ik naar Chicago gevlogen.
Mijn laatste vlucht vloog ik gelukkig nog met een Italiaans meisje, toen we dan eindelijk 's avonds aankwamen waren we beide erg zenuwachtig!
Het gastgezin is echt superaardig en lief!
De volgende dag gingen we meteen naar mijn high school, het is echt zooooo groot en met natuurlijk alle sportfaciliteiten.
Die zelfde dag nog gingen we bij een tennistoernooi kijken en 's avonds bij mijn gastbroertjes American Football game! En jahoor daar waren ook cheerleaders bij!!
Gisteren hebben we geld opgehaald voor Mariah's golfteam, en daarna zijn we uiteten geweest met Marije (ander Nederlands meisje) en haar gastzus Emily, natuurlijk ook met mijn gastzus! Na het etentje gingen we naar de film, one direction... Vraag me niet waarom hahaha!
Nou dat is het wel voor nu! Ik heb superveel zin in donderdag, want dan begint school echt! Spannend!

Liefss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Salomea

Actief sinds 18 April 2013
Verslag gelezen: 589
Totaal aantal bezoekers 20651

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2013 - 14 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: