Spirit week / basketbal / tennis / nieuw trimester - Reisverslag uit Lake Odessa, Verenigde Staten van Salomea Souissa - WaarBenJij.nu Spirit week / basketbal / tennis / nieuw trimester - Reisverslag uit Lake Odessa, Verenigde Staten van Salomea Souissa - WaarBenJij.nu

Spirit week / basketbal / tennis / nieuw trimester

Blijf op de hoogte en volg Salomea

13 Maart 2014 | Verenigde Staten, Lake Odessa

Lieve allemaal!

Ik ga echt proberen om mijn blog beter bij te houden, ook al denk ik dit wel vaker n zeg ik het altijd tegen m'n ouders haha! Denk dat mijn vorige blog alweer een maand geleden is en weet niet meer precies waar ik gebleven ben..
Allemaal leuke dingen gedaan, en weet wel zeker dat ik dingen ga vergeten te noemen ;)
Op school hebben we spirit week gehad dus weer verkleed naar school! De thema's waren:
Maandag: pyjamadag
Dinsdag: twinday
Woensdag: jaren '50 (per jaar verschillend)
Donderdag: American pride day
Vrijdag: Lakewood day
En op vrijdag zouden we ook een pep assembly hebben, maar jammer genoeg hadden we die week 2 sneeuwdagen op woensdag en vrijdag dus geen pep assembly voor ons:( Gelukkig ging de basketbalwedstrijd wel door en die hadden we gewonnen! Het is echt leuk om in het studentenvak te staan!! Lakewood aanmoedigen en de andere school beetje lopen afkraken als ze bijvoorbeeld iets verkeerds deden. Met "you can't do that" of "back to basic"! En nog veel meer! Gelukkig hadden de jongens de laatste thuiswedstrijd gewonnen!
Ook was die avond het winterfest court! Mijn gastzusje was ook genomineerd voor de freshmans! Van elk jaar werden 4 jongens en 4 meisjes genomineerd en de hele school mocht dan stemmen wie van welk jaar zouden winnen. De winnende seniors werden dan king en queen genoemd, juniors prince en princess, sophomores en freshman's, baron en baroness.
Op die zaterdag zouden we winterfest hebben maar bij ons op school is dat niet echt populair. Dus in plaats van daar naar toe te gaan ben ik naar een Nederlandse winkel geweest, ijshockey wedstrijd gezien, en bij cheerleading competitie wezen kijken! Natuurlijk toen veel inkopen gedaan haha! Hier verkopen ze zelfs nog pepernoten en chocolade pepernoten!:) De wedstrijden waren echt leuk om te zien! Allebei de sporten waren mijn 1e keer dat ik het in echt zag, echt een aanrader!!
Het weekend daarna ging ik bij de opa en oma logeren samen met Taylor. We zouden zoeken voor jurk voor mijn prom en kwamen bij een winkel uit dat ZO luxe was haha! Met jurken boven de 500 dollar!! Alsnog een paar gepast ook al wist ik dat ik het toch niet kon betalen haha!
Omdat het basketbal seizoen voorbij was hadden we als afsluiting een pizza buffet met de coaches en ouders! De coach deed zijn praatje en bedankte de ouders en het team, en toen werden prijzen uitgereikt en kregen we allemaal een certificaat! Ook heb ik van het team een fotolijstje gekregen met onze teamfoto, foto's van wedstrijden, en nog een leuk boekje! Heb echt genoten van het seizoen!
Afgelopen weekend ben ik naar Frankenmuth gegaan, dat is een "Duits" dorpje hier in de buurt. Daar hebben ze de grootste kerstwinkel van de wereld die het hele jaar open is! Ze overdreven niet het is echt supergroot! Met zowat alle thema's voor kerstballen haha!
Deze week is tennis dan eindelijk begonnen! Ze trainen hier wel wat anders maar het is zeker gezellig! Omdat hier nog een berg sneeuw buiten ligt en het nu weer zo'n -15 graden buiten is, trainen we binnen. Heel apart zonder een veld of een net, dus gewoon een beetje inbeelden waar je heen moet slaan ahha! En volgende week zaterdag hebben we dan al ons eerste toernooi! Weet niet hoe we dat ooit moeten doen maarja!
Dit is ook het laatste week van het trimester en vandaag en morgen zouden we examens hebben. Maar vandaag en gisteren hadden we weer is een sneeuwdag, 17 sneeuwdagen hebben we nu al gehad!! Volgende week begint dus als het goed is het nieuwe trimester, als we niet nog meer sneeuwdagen krijgen.;) mijn nieuwe rooster is:
Creative cuisine
Acc algebra 2
Chemistry
Pottery
Gym

Aftellen is al begonnen mijn ouders die bijna komen, en nog maar 2.5 maand! Kan niet wachten! En ben precies terug voor de eerbeekse kermis haha!

Liefs

  • 13 Maart 2014 - 15:57

    Mandy:

    Hai Salo! Goed om te lezen dat jij je wel goed vermaakt daar. Jeetje jij leeft echt nog in de winter, en wij hier hebben bijna geen winter gehad. En de laatste dagen zijn echt hele mooie zonnige warme dagen geweest voor Maart. Natuurlijk mag ik niet klagen, daar ik net terug ben van maandje Maluku/Bali/Jakarta.
    Wel jammer hoor, dat we niet echt goed telefonisch contact hadden laatst toen ik op Tuhaha was. Heb al veel verhalen over jou en Silas "moeten" aanhoren. Denk dat jullie daar snel weer een keer naar toe moeten ;-)
    Jaja het aftellen begint......voor je het weet ben je weer back in NL. Nou geniet nog maar van de komende 2,5 maand. Je hebt sowieso een super ervaring, wat je nooit meer zal vergeten.
    Veel liefs, Ua Mandy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Salomea

Actief sinds 18 April 2013
Verslag gelezen: 869
Totaal aantal bezoekers 20631

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2013 - 14 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: