Nieuw gastgezin / basketbal - Reisverslag uit Lake Odessa, Verenigde Staten van Salomea Souissa - WaarBenJij.nu Nieuw gastgezin / basketbal - Reisverslag uit Lake Odessa, Verenigde Staten van Salomea Souissa - WaarBenJij.nu

Nieuw gastgezin / basketbal

Blijf op de hoogte en volg Salomea

14 Februari 2014 | Verenigde Staten, Lake Odessa

Lieve allemaal,

Jaja ik heb gescoord met basketbal!! Geloof het zelf nog steeds niet echt haha! Die wedstrijd was alweer een maand geleden tegen Corunna, we wonnen met 43-11. En zoals het team zei "good practice ladies" en "we killed them" haha!
Ook gingen we bowlen met de Exchange students uit de buurt als afscheidsfeestje van de Italiaanse meisjes, marti en bea! Het was supergezellig en er waren natuurlijk paar tranen gelaten. Dat word ze opzoeken in Rome! We hebben nu ook weer 3 nieuwe Exchange students erbij uit australie Brazilië en Duitsland!
Ook ben ik 2 weken terug van gastgezin veranderd. Ik kon niet meer in mijn oude gezin blijven en binnen 5 dagen had ik een nieuw gezin en was ik verhuisd.. Ik woon nu bij de mackenzies ze hebben 3 kinderen van 7, 12 en 14. En wonen heel toevallig 3 huizen verderop haha! Heb nu wel lekker mijn eigen kamer met tweepersoonsbed en tv! Heerlijk haha! Had meteen een paar dagen om mijn gastgezin beter te leren kennen doordat we lekker 5 sneeuwdagen hadden!:) Ze zijn echt superaardig en gezellig! En heb het zeker naar mijn zin hier!:)
Vorige week zaterdag hadden we een fundraiser voor ons basketbal team, en gingen we een dagje werken bij een pizzatent! Bij elkaar hadden we zo'n 700 dollar verdiend!:)
Afgelopen weekend ging ik een weekendje weg met de kerk jeugdgroep, daar kwamen ook nog andere jeugdgroepen uit de buurt! Het was echt superleuk, allemaal leuke dingen gedaan. Van ijshockey tot in je zwembroek door de sneeuw rennen haha!
Morgen ga ik lekker dagje skiën! Al lang niet meer gedaan.. En volgende week is alweer mijn laatste wedstrijd met basketbal! Spannend!

Liefs!

  • 14 Februari 2014 - 10:18

    ElSjaSer:

    Lieve Salo,

    Wat zijn we blij met je verslagen en gelukkig heb je het heel erg naar je zin bij je nieuwe gast gezin!
    Het aftellen is voor ons al begonnen... Nog een paar maandjes en je bent weer terug!
    Super leuk, al die dingen die je doet en we zijn ook super trots op je!❤️
    Nou nichie... We appen snel weer..

    Dikke kus,

    Bung Sergio, Usi Sjarai & Elayah

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Salomea

Actief sinds 18 April 2013
Verslag gelezen: 767
Totaal aantal bezoekers 20627

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2013 - 14 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: