Christmas - new year!! - Reisverslag uit Lake Odessa, Verenigde Staten van Salomea Souissa - WaarBenJij.nu Christmas - new year!! - Reisverslag uit Lake Odessa, Verenigde Staten van Salomea Souissa - WaarBenJij.nu

Christmas - new year!!

Blijf op de hoogte en volg Salomea

09 Januari 2014 | Verenigde Staten, Lake Odessa

Lieve allemaal,

Alle feestdagen zijn nu zo ongeveer voorbij, en we zijn alweer 4 maanden verder sinds ik wegging ! En natuurlijk een jaartje ouder geworden!:)

Mijn laatste week van school had ik uiteindelijk maar 3 dagen les, de maandag en vrijdag hadden we lekker sneeuwvrij! Op donderdag begon dus mijn vakantie al!:)
Met allemaal leuke dingen op de planning, kwam het er helaas niet allemaal van... In het eerste weekend van de vakantie was er een ijsstorm, wat er voor zorgde dat bijna heel west-Michigan zonder stroom en water zat!! Alle winkels waren gesloten en het was lekker koud, -10 ongeveer! En dat zonder een verwarming thuis!!
We zaten zo'n 3 dagen zonder stroom en water, dus onze uitjes waren vooral om naar een winkel te gaan verder weg om op te warmen en naar de wc te kunnen haha! We hadden gelukkig wel geluk want veel mensen hadden ongeveer 7 dagen geen stroom en water!
Op kerstavond kregen we gelukkig weer stroom, en gingen we naar de ouders van Lisa. Daar lekker geluncht, en natuurlijk cadeautjes gekregen! En 'S avonds naar de kerk geweest. Op kerstdag werden we allemaal om 5.30 wakker gemaakt voor de cadeautjes en om gezamenlijk te ontbijten, die middag gingen we met familie uit Colorado lunchen.
Op de zaterdag na kerst gingen we naar familie aan Toms kant.
En die maandag was dan mijn verjaardag! 17 jaar alweer haha! Jammer genoeg had ik eerst wel trainen om 8 uur 's ochtends! Maar daarna gezellig wezen lunchen voor mijn bday!
Mijn oud en nieuw was aardig saai, eerst op oudejaarsdag had ik trainen en later op de dag kwamen de opa en oma even langs maar iedereen ging al om 10/11 uur slapen! Heel anders dan in Nederland dus!
Al met al moet ik wel zeggen dat kerst en oud en nieuw wel wat anders is dan ik gewend ben.. Kerst was erg formeel en rustig, en ja met oud en nieuw geen eens vuurwerk gezien..
Afgelopen donderdag heb ik met een paar vriendinnen secret santa gedaan. (Soort lootjes trekken) Was zeker een gezellige avond met eten just dance en andere dingen haha;)
Ik heb ook te horen gekregen waar ik heen ga met spring break!! We gaan vliegen naar Florida en dan met een cruiseschip naar Mexico!! Nu al zin in!;)
Het nieuwe jaar weer begonnen met 3 snowdays, dus vandaag begint mijn 1e schooldag van het nieuwe jaar!;)

Liefs!

  • 20 Januari 2014 - 15:27

    Cora Pankras:

    Hoi Salo,

    Wat goed om te lezen dat het goed met je gaat. En wat hebben jullie daar ontzettend veel extra activiteiten op school. Ik dacht dat wij hier al veel deden op het BC, maar dat is niks vergeleken bij jullie.
    Bij ons nog lang geen winter. Dit weekend leek het wel lente. Lekker weer wel, maar toch niet de bedoeling van de winter. Van mij mag het nu gaan vriezen! Niet zo erg als bij jou dan, maar een aantal graden en dan met een zonnetje erbij.....
    Nog veel plezier daar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Salomea

Actief sinds 18 April 2013
Verslag gelezen: 820
Totaal aantal bezoekers 20629

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2013 - 14 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: