Michigan it is!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Salomea Souissa - WaarBenJij.nu Michigan it is!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Salomea Souissa - WaarBenJij.nu

Michigan it is!!

Blijf op de hoogte en volg Salomea

24 April 2013 | Nederland, Amsterdam

Hi,
Hier is dan mijn allereerste blog over mijn avontuur die ik straks ga meemaken in Amerika! Er is nog niet heel veel te vertellen, maar ik zal nu vast alles vertellen wat ik weet over mijn gastgezin en over mijn reis :)

Een aantal maanden geleden had ik me dus opgegeven om een jaar naar Amerika te gaan. Omdat ik best laat was met opgeven werd mij gezegd dat er een grote kans was dat ik heel laat te horen zou krijgen waar ik geplaatst zou worden en bij wie.
Maar vorige week zat ik bij biologie en kreeg ik opeens een appje van mijn moeder waarin stond: SALO JE HEBT EEN GASTGEZIN!!! Kijk je mail! Dus ik ging natuurlijk gelijk naar mijn mail. Daar stond in dat ik bij Tom en Lisa Krikke zou komen met hun 3 kinderen. Geen plaats, adres of namen van de kinderen, dus werd ik alleen maar nieuwsgieriger. Ik was natuurlijk superblij dat ik een gastgezin had! En vertelde het ook gelijk aan iedereen die ik zag;) In de pauze ging ik meteen via facebook naar ze opzoek en zag ik dat ik nog een mailtje had, waar precies alles in stond.
Ik ga dus naar Tom en Lisa Krikke, ze hebben 3 kinderen Jared (13), Laura (11), Mariah (16). Ze wonen in een klein plaatsje Woodland in Michigan. En ik ga naar Lakewood High School samen met Mariah. En ik krijg een hond, kat en een vis haha ;)
Ook stond er in het mailtje dat er nog een Nederlands meisje naar de zelfde school gaat als ik, wat ik opzich wel fijn vind dat ik daar nog iemand heb die hetzelfde meemaakt...

En nu is dan ook mijn vluchtschema bekend:
28 augustus vertrek ik om 7.15 uur naar Amerika, en ik zal als alles goed gaat om 20.18 uur aankomen in Grand Rapids.

I'm excited!!!

Liefs, Salomea

  • 24 April 2013 - 20:39

    Marije:

    leeeeuke blog ! Ik heb er zooooo veel zin in en zo fijn dat we 'samen' gaan ! :)
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Salomea

Actief sinds 18 April 2013
Verslag gelezen: 1022
Totaal aantal bezoekers 20639

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2013 - 14 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: